Dlaczego warto studiować kierunek Menedżer Sportu 2.0?

„Menedżer Sportu 2.0” to pierwsza edycja studiów podyplomowych współtworzonych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska i Wyższą Szkołę Sportu we Wrocławiu. Nowy kierunek jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe oraz chęć rozwijania kadry menedżerskiej w branży sportu i biznesu sportowego w Polsce.
Pierwsze zajęcia odbędą się już 20-21 listopada 2021 na Stadionie Wrocław!
Co wyróżnia nasze studia?
- formuła studiów oparta na połączeniu wiedzy akademickiej, doświadczenia praktyków i programu tutoringowego,
 - kadra – najlepsi eksperci w tematyce zarządzania i marketingu w sporcie,
 - dedykowane miejsce w sieci – wykorzystanie podczas studiów platformy wGrze.pl,
 - możliwość bezpłatnego uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez nasze Stowarzyszenie,
 - edukacja inaczej – warsztatowa i praktyczna forma zajęć,
 - unikalna w skali kraju specjalność – dobrana pod kątem sportowców i ludzi sportu,
 - nowoczesna formuła nauczania – 6 intensywnych zjazdów, a pozostały program realizowany jest za pośrednictwem nowoczesnego e-learningu,
 - wyjątkowe miejsce odbywania zajęć – gdzie indziej możesz studiować na stadionie?
 
Do kogo skierowany jest kierunek Menedżer Sportu 2.0?
- kadry zarządzającej organizacjami sportowymi (m.in. klubami i związkami),
 - osób zarządzających szkółkami i akademiami sportowymi,
 - osób zarządzających obiektami sportowymi wszystkich dyscyplin sportu,
 - organizatorów cyklicznych imprez sportowych,
 - pracowników organizacji sportowych chcących wzbogacić swoje kompetencje i tym samym zwiększyć szanse na awans zawodowy,
 - trenerów, którzy chcą lepiej zrozumieć aspekty funkcjonowania organizacji sportowych,
 - byłych sportowców chcących podjąć pracę w zakresie zarządzania w sporcie,
 - oraz dla wszystkich osób zainteresowanych sportem i chcących podjąć pracę związaną z branżą sportową.
 
Program studiów
- 
Przywództwo w sporcie
 - 
Kreowanie marki sportowej
 - 
Projekty sponsoringowe – planowanie, aktywacja, ewaluacja
 - 
Zarządzanie instytucją sportową
 - 
Marketing w sporcie i media społecznościowe – rola danych, badań i analiz w marketingu sportowym
 - 
Uwarunkowania prawne rozwoju i finansowania sportu
 - 
Zarządzanie eventami sportowymi
 - 
Finansowanie sportu
 
                                


