„Albert Einstein powiedział „Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, bo wiedza jest ograniczona”, dlatego jestem przekonany, że inspirujący Magazyn SBP przyczyni się do jeszcze większej kreatywności w naszej branży.”

Czasopismo „Sport Biznes Polska” to darmowe źródło wiedzy i inspiracji dla wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętym tematem marketingu i sponsoringu sportowego.
W inauguracyjnym wydaniu łączymy podsumowanie ubiegłego roku w świecie sportu i biznesu sportowego z prognozami kierunków rozwoju branży w nadchodzących miesiącach.
Do współpracy przy Magazynie zaprosiliśmy czołowych ekspertów z wszystkich sektorów środowiska. Tym sposobem w publikacji znajdziecie treści poświęcone zarówno organizacjom sportowym, jak i sponsorom sportu, samorządom czy przedstawicielom branży rozrywkowej.
Kontynuując wątki poruszane podczas wydarzeń SBP, w pierwszym wydaniu skupiamy się, m.in. na analizie wpływu transformacji społecznych i technologicznych na polski rynek sportowy, przybliżamy najnowsze i najciekawsze trendy w branży, ale również zagłębiamy się w rolę mediów cyfrowych w promocji sportu.
Na łamach Magazynu czekają na Was merytoryczne artykuły, praktyczne case study, wywiady z ekspertami branżowymi i wiele więcej! Wśród nich takie tematy, jak:
- Wyższy poziom sukcesu – dlaczego psychologia staje się w sporcie podstawową potrzebą / Ewa Urtnowska, Katarzyna Kopeć-Ziemczyk,
- Sztuczna inteligencja w sporcie / Dawid Prokopowicz
- Bukmacherzy apelują do polityków: Dość tolerowania szarej strefy! / Marcin Bratkowski
- Projekt Safe Stadium: Nowy wymiar bezpieczeństwa na stadionach / Marta Przywara, Leszek Bohdanowicz, Michał Bijak
- Bezpieczeństwo na wysokim poziomie – wyzwania i trendy w ochronie imprez / Jarosław Kot
