Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands zostało...

Strategia komunikacji klubu sportowego – dlaczego nie powinna opierać się na wynikach sportowych?

Justyna Gdowska – od 2016 roku rzecznik prasowy oraz kierownik...

DPD Polska Partnerem Konferencji Sport For Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Konferencji Sport For Brands zostało DPD...

Budowanie zaangażowanej społeczności przez mały klub sportowy

Ilona Lenik – absolwentka Uniwersytetu...

SPORTFIVE Partnerem Konferencji Sport For Brands

Mamy ogromny zaszczyt ogłosić, że Partnerem Konferencji Sport For Brands zostało SPORTFIVE !...

Sponsoring Insight Partnerem Konferencji Sport For Brands

Mamy ogromną przyjemność poinformować, że Partnerem Konferencji Sport For Brands została...

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć? cz. II

Paulina Dużyk-Dyna – Właścicielka agencji Point...

Co zyskają samorządy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS - 27.05.2021 ONLINE Odpowiadasz za promocję i rozwój...

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć?

Paulina Dużyk-Dyna – Właścicielka agencji Point for Sport...

ZOSTAŃ CZŁONKIEM NAJWIĘKSZEJ ORGANIZACJI BRANŻOWEJ W POLSCE! POZNAJ SZCZEGÓŁY »»
Facebook
YouTube
LinkedIn